Asiakaskokemuksia
Kokemuksia S-Ostokortista
Digitaalinen maksusitoumus on moderni tapa hoitaa taloudellista avustustyötä turvallisesti ja vaivattomasti. Mutta mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Kuinka S-Ostokortit ovat vaikuttaneet avunantajaorganisaatioiden päivittäiseen toimintaan ja millaisia konkreettisia hyötyjä he ovat saavuttaneet?
Tällä sivulla pääset tutustumaan asiakkaidemme kokemuksiin ja tarinoihin siitä, miten S-Ostokortti on muuttanut heidän tapansa hallinnoida maksusitoumuksia, parantanut läpinäkyvyyttä ja tuonut lisää inhimillisyyttä avustustyöhön.

Moderni ratkaisu paperisten maksusitoumusten tilalle
Kotokunta Oy aloitti S-Ostokorttien käytön pilotilla Kotkan ja Haminan yksiköissä. Kortti on osoittautunut moderniksi, asiakaslähtöiseksi ja taloushallintoa selkeyttäväksi ratkaisuksi, joka tuo arkeen turvallisuutta ja tehokkuutta. Positiivisten tulosten myötä Kotokunnassa ollaan valmiita laajentamaan S-Ostokortit valtakunnalliseen käyttöön.

Ostorajaukset helpottavat avustusten jakamista
S-Ostokortin ostorajaukset ovat helpottaneet avustusten jakamista, verkkopalvelussa voi asettaa maksusitoumukselle sallitut tuoteryhmät, käyttörajan sekä voimassaoloajan. Korttien rajausmahdollisuudet auttavat entistä paremmin kohdentamaan apua oikeaan käyttötarkoitukseen. Millaisia muita parannuksia S-Ostokortti on tuonut taloudelliseen avustamiseen?

Sujuvampaa ja inhimillisempää avustamista
Keravan seurakunnassa diakoniatyöhön on löytynyt uusi tehokas tapa tarjota taloudellista apua S-Ostokortin avulla. Seurakunnan johtava diakoniatyöntekijä kertoo, kuinka S-Ostokortti ja siihen liittyvä Manager-palvelu ovat yksinkertaistaneet maksusitoumusten hallintaa ja tehneet avustustyöstä sujuvampaa.