Kortin käyttäjälle

Onko korttisi kadonnut tai se ei toimi?

Mikäli S-Ostokorttisi on kadonnut tai se ei toimi kuten pitäisi, ole yhteydessä maksusitoumuksen myöntäjään. Vain maksusitoumuksen myöntäjä voi tehdä muutoksia kortin saldoon ja rajauksiin.

Usein kysyttyä kortin käytöstä

S-Ostokortilla voi maksaa läpi Suomen seuraavissa S-ryhmän ketjuissa:

  • Prismat
  • S-Marketit
  • Alepat
  • Salet

S-Ostokortilla voi maksaa S-ryhmän kaupoissa niin kuin millä tahansa muulla maksukortilla. Kortti on niin sanottu "magneettiraitakortti" ja sillä voi maksaa myös itsepalvelukassoilla.

Koko summaa ei tarvitse käyttää kerralla, vaan kortilla voi ostaa useammalla ostokerralla.

S-Ostokortilla voi ostaa sekä päivittäis- että käyttötavaroita. Maksusitoumuksen antaja on päättänyt millaisia tuote- ja ostorajauksia S-Ostokortille on asetettu.

Kassajärjestelmä tunnistaa S-Ostokorttiisi asetetun voimassaoloajan, ostorajan ja sallitut tuotteet. Kassahenkilökunta auttaa sinua tarvittaessa, mutta vain kortin myöntäjä voi tehdä muutoksia kortin saldoon ja rajauksiin. Näissä tilanteissa ole yhteydessä maksusitoumuksen myöntäjään.

Ole yhteydessä maksusitoumuksen myöntäjään. Vain myöntäjä voi tehdä muutoksia kortin saldoon ja rajauksiin.

Ole yhteydessä maksusitoumuksen myöntäjään. Vain myöntäjä voi tehdä muutoksia kortin saldoon ja rajauksiin.

Ole yhteydessä maksusitoumuksen myöntäjään. Saat heiltä ohjeistuksen, kuinka toimit tilanteessa, kun S-Ostokortin varat on käytetty.